Hold av datoen💙 Sarpsborg Cup 31/8-1/9 2024.

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 10. Mar 2024

Gutter og jenter, 2008-2015. Fotball og bandy, en hel helg🙌Bandy i Sparta Amfi og Ungdomshallen🏑🥅⚽️Fotball på Spartabanen. Mer info kommer👌Har du spørsmål, send oss en e-post: sarpsborgbk@gmail.com

«Morroturnering» avsluttet sesongen 2023/24

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 7. Mar 2024

Juhuuu😍I dag har alle spillere fra knøtt til old boys i Sarpsborg Bandyklubb hatt «morroturnering».🤩Knøttene hadde sitt første møte med kampspill og drakt på. De eldste lagene spilte med hcp som f.eks spille med en kalosje, sitte på seler, spille kun med føtter, forskjellige måter å holde køllene på, osv. En morsom dag med mye latter og godt samhold på kryss og tvers av lagene, hvor yngste spiller var 7 år og eldste var 71! 👏🏻 Foreldre stilte opp som bl a dommere, heiagjeng, speaker, grillkokker🌭☕️Dette er en fin klubb å være en del av💙

Blå og stolt 💙

Sesongen er over for A-laget!

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 19. Feb 2024

Kvartfinale 3

SBK-Mjøndalen 2-7 (0-1,0-2,2-4)

Sesongen tok en plutselig slutt!

Orden er få, dokk veldig trist at et NM-sluttspill skal avgjøres under slike værforhold.

Værforholdene for man som kjent ikke gjort noe med, og disse er alltid like for begge lag. Mjøndalen behersket forholdene best, og vinner kvartfinaleserien fullt fortjent.

Takk til alle som støttet oss gjennom sesongen, dere er fantastiske!💙

Kampens målpoeng:

Ilya Sysoev 🥅

Anton Olsson 🥅

Gustav Jansson 🏑

Før søndagens kampen gratulerte vi vår lagkaptein Anton Olsson som nå rundet 300 obligatoriske kamper for SBK!💙

Blå & stolt!🔵

Innkalling årsmøte tirsdag 19 mars kl 19:00.

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 19. Feb 2024

Styret innkaller herved til årsmøte i Sarpsborg Bandyklubb.

Årsmøtet avholdes tirsdag 19 mars kl 19:00 i klubbhuset ved Sarpsborg kunstis.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 12 mars på mail til sarpsborgbk@gmail.com .

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet, ta kontakt via mail til sarpsborgbk@gmail.com om ønsket.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Sarpsborg Bandyklubb i minst en måned, fylle 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Sarpsborg Bandyklubb.

Dersom du ikke er medlem, kan du melde deg inn via link under:

Velkommen til årsmøte! 😊

Styret Sarpsborg Bandyklubb

Tung kveld på Vassenga!

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 16. Feb 2024

Kvartfinale 2 av 5

Mjøndalen-SBK 9-3(5-1)

Der ble en mørk kveld på Vassenga, hvor Mjøndalen var litt hetere i stort sett alle situasjoner. Det er tungt nå, men vi legger oss ikke ned og dør!  På søndag vil vi gi alt for å holde liv i denne kvartfinaleserien!

Kampens målpoeng:

Iver Dilling 🥅