TO AV SBKs LAG SKAL KJEMPE OM POENG SØNDAG 27. NOVEMBER

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 26. Nov 2016

Blir det mer SBK jubel Søndag?(bilde fra sa.no)

Først ut er småguttelaget som åpner sesongen hjemme mot Stabæk klokken 1300 på kunstisen. Senere på Søndagen er det A-laget som skal kjempe mot Ready på Gressbanen klokken 1800.

Småguttelaget skal spille NM kamp og er godt forbredt for sesongen og har som mål å nå sluttspillet i NM, derfor er det viktig med god åpning av sesongen og seier hjemme. Oppfordringen er klar: kom deg ut av sofaen og ned på stadion i morgen og gi de små støtte i kampen om poeng mot Stabæk.

Når småguttekampen er ferdig er det bare å sette seg i bilen og sette kursen mot Oslo og Gressbanen, her er det de store SBKerne som trenger støtte.

Med andre ord en Søndag spekket med SBK bandy og viktige poeng som skal kjempes om, har du ikke mulighet å se kampen live i Oslo kan du følge den her: http://readybandy.coverpage.coveritlive.com/index2...