SPENNENDE HELG FOR VÅRE UNGE TALENTER

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 13. Jan 2017

Denne helgen spilles det kretslagsturnering for 2000, 2001 og 2002 årgangen. Som eneste lag i vår krets er det ikke noe hensikt å stille lag fra Østfold. Derfor har SBKs største talenter innen sin årsklasse fått mulighet til å spille på Buskeruds kretslag. På 2000 laget spiller blant annet Sivert Byvold og Mathias Nilsen som må spille på sitt aller beste for at de skal få den gjeve billetten til U17 VM i februar som går i Finland. Andre sarpinger som stiller for Buskerud er Sindre Bratland og Andreas Torget. Veldig gøy at hele 4 SBKere er funnet gode nok på dette nivået.

På 2002 laget har kun en Sarping fått mulighet denne helgen og det er Iver N Dilling. 2002 laget til Buskerud består av et meget godt årskull og her var det ikke lett å kunne få vise seg frem og SBK fikk kun mulighet til å sende en som fikk mulighet til å vise seg frem. Iver fikk muligheten og grep den og fikk plass i kretslagstroppen til Buskerud. SBK har også to andre talentfulle 2002 spillere i Magnus Bratland og Amund Stenersen som vil bli nøye vurdert inn mot neste års kretslagsturnering og mest sansynlig vil få mulighet til å vise seg frem hvis de fortsetter å utvikle seg i samme takt som de har gjort denne sesongen.

Vi ønsker våre unge talenter lykke til i helgen og heier på dere