EN OMGANG ER IKKE NOK

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 9. Jan 2018

Småguttene spilte tirsdag kveld borte kamp mot Hauger/Haslum. De første 20 minuttene av kampen kommer godt opp på listen over gode perioder. Vi spiller til tider meget god bandy med høyt tempo og godt samhold i laget. Det er ikke lett å møte SBK når de henger sammen i alle ledd og har en keeper som er over alt og redder bra avslutninger fra motstanderen. de siste 30 minuttene av kampen er preget av høyt tempo men for lite spill som lag og at spillerene skal gjøre ting alene og ikke la ballen gjøre jobben i laget. Da kommer motstanderen fort inn i kampen som også skjedde denne kvelden. Fra å lede 2-0 til pause, ender kampen ut med poengdeling og sluttresultat 2-2. Neste gang klarer vi 2X30 minutter som lag og da tar vi motstanderen.