SBKere PÅ ALLE KRETSLAG

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 11. Jan 2019

Anders (bak venstre), Magnus (bak høyre) og Philip foran er alle tatt ut til sine respektive kretslag i helgen.

I 2002 klassen er det ikke nok spillere til å stille et slagkraftig kretslag sammen med Hedemark så våre 2002 spillere har kriget om å ta plass på et meget godt Buskerudlag. Magnus klarte det og skal spille for Buskerud søndag på Vassenga.

I 2003 Klassen stiller Østfold lag sammen med Hedemark. De spiller sine kamper lørdag på Stabekkbanen. Her er Carsten Holter, Sander Jensen, Snorre Eriksen, Ole Robin Kåsa Kjellmann, Mikkel Hasslien,Jørgen Aune og Anders Røren tatt ut fra SBK.

i 2004 klassen stilles det også et HED/ØST lag, her er Henrik Ulland, Tobias Müller, Herman Gundelsby og Philip Jacobsen tatt ut fra SBK. De spiller sine kamper på Bogstad (Røa) søndag.

Dette gir trygghet for fremtiden at vi har mange gode spillere på gang i egne rekker som er på vei mot toppen i norsk bandy.

Sarpsborg bandy klubb er stolte av dere og ønsker dere lykke til i helgen.