MOTGANGEN TIL GUTTELAGET STOPPER IKKE

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 29. Jan 2019

Guttelaget fortsetter å være et lag i motgang. Mandag kveld kom Ready på besøk for å spille seriekamp. Etter en dårlig start mot Stabæk lørdag var vi enige om å være "på" fra første stund. Det klarer vi ikke og Ready scorer to relativt raske mål etter at vi ikke er tøffe nok i eget forsvar og Ready vinner lett duellene og scorer relativt lette mål. 4 stk scorer de før pause mens vi scorer et. I Pausen bestemmer vi oss for en mer offensiv "line up" og at vi skulle krige mer. Det virker bra og vi starter med høyt tempo og bra kriging og vi presser Ready og styrer det meste av spillet, også plutselig Scorer Ready på et gjennombrudd etter at vi har to skudd i tverliggeren. Føles veldig uretferdig der og det blir enda mer uretferdig når de får et meget heldig mål fra død vinkel. VI avslutter kampen med å score et mål. Ready vinner 6-2. Hadde ikke vært ufortjent med et poeng snart nå, men slik er det med et lag i motgang, alle marginer er mot oss.