Ny keepersignering

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 19. Jul 2021

SBK styrker stallen og henter rutinert keeper fra Sverige. Klubben er nå inne i et generasjonsskifte på keepersiden. Rikard trapper litt ned mens Thomas og Tobias er under utvikling. Derfor er det viktig og riktig å hente en god keeper med solid erfaring fra svensk bandy som kan bistå med utvikling av egne keepere. Samtidig får SBK en meget god keeper som kan være med å avgjøre de jevne kampene. Dette et kjempe bra tilskudd.

SBK er stolte av å ha signert Robin Eliasson. Robin starta karrieren i moderklubben Vargöns BK som 4 åring. Han har også spilt i IFK Vänersborg før han gjorde to sesonger i SBK i starten av 2010. Han har deretter representer Gripen BK 9 sesonger, 7 sesonger i Allsvenskan og 2 sesonger i Elitserien.