VISSTE DU DETTE?

Postet av Hege Paulsen den 6. Nov 2014

Visste du at Sarpsborg bandyklubb også har et guttelag sesongen 2014-15? Denne sesongen er det opprettet et samarbeidslag som heter Ullevål/ Sarpsborg. Dette laget består av 10 Ullevål gutter og 3 Sarpegutter alle født i 98. Sarpingen på dette laget er Ola, Andreas og Lodve. Gutta spilte også i Oslo i de to forrige sesongene, men da for Ullevål. Nytt av året er at laget heter Ullevål/ Sarpsborg. Gutta har allerede spilt et par trenigskamper og tok sølv i kosa open forrige helg. Denne sesongen er laget meldt opp både i kretsserien og i NM- serien.

Bak fra venstre: Jonatan Søberg, Andreas A. Olsen, Laurits A. Sørensen, Martin Killingmo, Lodve Thorsen, Nilels Hvidsten.
Forran fra venstre: Emil Moghaddam, Jesper Sagen, Brage Nicolay Lae, Ola Tenge, Johan Moe, Sondre Høydahl. Ikke til stede Ludvig Lyche og Ola Braathe.