YES ENDELIG!

Postet av Steinar Jacobsen den 30. Jan 2016

Endelig stemte det for lilleguttlaget. Årets seriekamper har vært preget av negative resultater men i dagens kamp mot Stabæk på hjemmebane stemte det i alle ledd. Alle ledd i laget jobbet og slet hele kampen. Guttene spilte sammen som et lag og gikk mye på skøyter. Gode kombinasjoner fremover på banen og bakover jobbet vi sammen og demmet opp for et godt Stabæklag.

Vi har den siste tiden trent mye på det å finne hverandre på banen og jobbe som et lag, i dag fikk vi til dette i kamp også. Færre soloraid en vanlig og mange fine pasninger, rett og slett nydelig bandy.

Bakerst stod igjen keeperen vår Tobias som en vegg og holdt oss inne i kampen med flere fantomredninger, forsvarspillerne Henrik, Ole Robin og Mikkel tettet igjen og jobbet meget god sammen. Midtbanen med Anders, Niklas og Philip jobbet og slet både fremover og bakover og spilte opp angriperne våre med flere fine pasninger. Angrepet i dag var Snorre, Robert og Carsten som var en trussel for Stabæk under hele kampen og alle scoret mål i dag av disse på topp. Rett og slett en max lagseier.

Kampen endet med SBK seier 13-8

Vi gleder oss allerede til neste mandag som er neste seriekamp.