ULLERN CUP 2016 FOR 2003 og 2004/05 SPILLERNE

Postet av Steinar Jacobsen den 14. Feb 2016

Over ser vi 04/05 gjengen ta heiaropet etter å fått sine velfortjente pokaler. Guttæne gjennomførte en meget bra cup. Laget hadde ingen innbyttere og ga alt hele turneringen, det ble bare tap, men så lenge innsatsen er på topp og alle gir alt er det lov å tape mot bedre lag. Hadde vi hat et par spillere å rulert på hadde nok det blitt seier i et par kamper, da to av kampene endte med et målstap.

03 laget stilte for første gang i år med kun 03 spiller og uten hjelp av 04/05 gutter. Gøy for de å få prøvd seg som rent 03 lag også. Ikke helt stang inn med puljen de kom i hvor begge cuppens finalelag Røa og Stabæk var motstander, de to ble for sterke og SBK tapte kampene mot de, men siste kamp mot Øvrevoll/Hosle ble det seier.

Fin cup med toppers vær.