BRA TRØKK

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 18. Feb 2016

Lilleguttlagets siste hjemmekamp ble spilt i kveld mot Hauger. En meget tett og jevnspilt første omgang og pauseresultatet var 4-4. Litt ruskete start på andre omgang gjorde at Hauger skaffet seg en luke og gikk opp i 9-4 ledelse før SBK puttet et par kjappe og var så nære som 9-6 før HAuger puttet spikeren i kista og sluttresultatet ble 6-10.

Resultatet viser at Hauger var 4 mål bedre enn oss, men på banen var det mye jevnere. Guttene kjempet bra og det var bra innsats og bra spill i alle ledd på banen. Med slik innsats blir det bra resultater på sikt, det kjempes som et lag og alle tar i et skikkelig tak. Det er lov å tape så lenge man gir alt og holder trøkket oppe. Nå er det spillefri to uker før det er foreldrekamp og en helg i Venersborg og til slutt avsluttes sesongen på bortebane mot Snarøyen 12 mars.