ÅREST SISTE KAMP PÅ KUNSTISEN ENDTE 9-9

Postet av Steinar Jacobsen den 3. Mar 2016

Torsdag kveld møttes lillegutt til dyst mot sine foreldre. De yngste trodde nok dette skulle bli lett når de gikk opp en tidlig ledelse, men de eldste viste mot og tæl og ga alt og snudde kampen til pause og ledet fortjent 4-3. Etter en stenhard taktikk prat av Bernt i pausen gikk foreldrene ut i et forykende tempo og var opp e i 8-4 ledelse i 2. omgang. De ble hentet inn igjen og ledet til slutt med bare et mål, da burde foreldrelaget kunne kontrolert det inn men slik gikk det ikke småtassene fikk puttet på i siste minutt og kampen endte 9-9. Foreldrelaget bør nok se seg fornøyde medresultatet tross storspill til tider. Bakerst var tryggheten selv fra Nordnorge Hanne A Riise som hadde flere feberredninger. backrekka stoppet mange farlige angrep her hadde vi med storheter som Bernt Bredeg, Øystein Gundelsby, Runar Steen og Vidar Olsen. Midtbanen som holdt tempo og angrepet i gang bestod av Joachim Eriksen, Kenneth Ulland, Geir Kåsa, Tommy Røren og Stein Holter. Foran kjemet Rune V Haslien og Lars Nordahl med fart, karuseller og avslutninger Sarpsborg Stadioen sjeldent har sett. Sikkert noen ukjente navn for noen, men hadde talentspeiderene vært der i dag hadde nok flere fått kontrakt.

Også en stor takk til Anders Olsson som debuterte som manager for Lilleguttene i dag som var stor stas for de minste.

Kampen ble ledet av de stødige dommerne Jørgen Wiig og Mathias Nilsen.

Fredag stikker vi til Vänersborg og tilbringer helgen der, vi gleder oss til en helg fylt med masse bandy.