TAP I SESONGENS SISTE SERIEKAMP

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 28. Feb 2018

Småguttelaget avsluttet sesongens siste seriekamp hjemme mot Øvrevoll/Hosle onsdag kveld. Blå 1-0 ledelse ble til 1-1, før de blå igjen tok ledelsen 2-1 men bortelaget kom tilbake og utlignet til 2-2. Og som før i sesongen seriekampene hadde vi heller ikke marginene med oss får en straffe mot oss i sluttminuttene som ØHIL setter i mål og går seirende av banen med 3-2 seier.

Nok en gang gjør vi en solid kamp mot en motstander som er topp 8 i Norge, ØHIL kom til kvartfinalen i NM og er et godt lag. Vi står på og holder høyt tempo og meget bra innsats i 2x30 minutter. Til tider sitter spillet hvor bevegelse og pasninger er i høy klasse. Det er ingen tvil om at hadde vi spilt på det nivået vi nå gjør fra seriestart hadde vi innehatt en høyere plass på tabellen, vi har utviklet spillet som lag og er mye mer komplett nå en når vi startet serien.

Vi ender på 8. plass i serien etter 8 kamper med en målforskjell på -6 mål som sier at de fleste kampene har vært jevn og at vi ikke er så lang unna de beste.

Lørdag drar vi til Oslo for å avslutte sesongen i Ullevål cup, er det lov å håpe på litt stang inn?