PÅ VEI TIL RUSSLAND?

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 22. Des 2018

Sivert Byvold, Iver N Dilling og Mathias Nilsen kjemper fortsatt for en plass på landslaget og tur til Russland for å spille VM. Sivert og Mathias kniver om en plass på U19 landslaget, mens Iver kjemper om en plass på U17 landslaget.

Mathias og Iver er begge med i Romjulen når U19 og U17 samles i Drammen for å spisse troppen og spille kamper inn mot endelig uttak av VM tropp. Sivert er fortsatt med i bruttotroppen til U19 og er en av de første som blir hentet inn ved forfall.

Alle 3 har tatt store steg i sin bandyutvikling denne sesongen. Mathias som en målsnik for SBKs alag, Sivert som en forsvarsbauta for SBKs alag og Iver som hele tiden kjemper om å være med i Sandviksens P18 lag i Sverige.

SBK er stolt av dere og ønsker dere lykke til og håper å se dere alle 3 med flagget på brystet i Russland for deres landslag.