VELKOMMEN TIL SARPSBORG STADION LØRDAG 2. NOVEMBER

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 1. Nov 2019

Lørdag 2. November er vi endelig ute i det fri igjen og isen ligger klar til å ta i mot verdens beste idrett. Guttelaget slipper først til og spiller treningskamp mot ØHIL kl 1045, Alaget spiller treningskamp mot ØHIL kl 1300. Dette er begge lags siste finpuss før seriestart for begge lag om ca en uke. Samtidig er det duket for åpning av Dumpa Aktivtetspark som er en del av vårt nye klubb lokale kl 1130. Her blir det servering av pølser, aktiviteter for alle så det er bare å komme og nyte dagen på og rundt isen i morgen. Ordføren, Eidsberg Sparebank og mange flere kommer, kommer du?

Vi ønsker alle velkommen til en fantastisk dag i friluft Lørdag 2. November fra klokken 1045

Fra ca klokken 1500 er det mulighet for Sarpsborgs befolkning å nyte isen til frigåing