TAP MOT READY FOR LILLEGUTT I SERIEN

Postet av Steinar Jacobsen den 13. Jan 2015

Mandagens kamp mot Ready hjemme for lilleguttene ble en bra forestilling.

Det var en jevnspilt kamp fra start til slutt. At vi ikke vinner kampen og at resultatet blir 8-4 til Ready sier ikke noe om styrkeforholdet mellom lagene. Spillemessig var lagene like gode. Men noen dager er det stang ut dager også i denne idretten. Ready har stang inn et par ganger som gir de mål mens vi har "stang ut" flere ganger da blir det dessverre tap.

Men så lenge man ikke spiller NM finale eller VM finale så er det viktig å legge resultatet litt til side og fokusere på at man faktisk gjør en god kamp. I denne kampen gjorde vi mye meget bra. Laget fungerte bra både offensivt og defensivt. Og når man i tillegg gir alt og er utslitt etter kampen ja da skal man være meget fornøyd.

Det er ingen tvil om at disse guttene har en fin fremtid i vente på bandybanen. De har en innsats, vilje og tæl som vil føre de langt som bandyspillere. Så slapp av Sarpinger, om ikke Alaget vinner serien i år så kommer det ny talenter frem om noen år som skal få tilbake SBK på bandykartet i Norge.