ENDELIG POENG FOR SMÅGUTTENE

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 5. Des 2016

Søndag kveld klokken 1800 var det sesongens andre NM kamp for småguttene som sto på programmet.

Etter å ha sett Alaget få bank av Høvik hjemme i Sarpsborg var det en tent gjeng som dro til Drammen for å vise at vi kan spille bandy i Sarpsborg.

Planene for kampen var enkel holder vi plassene og gir alt vi har, dvs max innsats så blir vi vanskelige å slå. Og det var akkuratt det som skjedde i Drammen denne Søndags kvelden. Etter å få en fin åpning og lede 1-0 for så å se Drammen gå opp i ledelsen både 2-1, 3-2 og 4-2 så kjempet vi og holdt oss til kampplanen helt til dommeren blåste for full tid. Da sto det 4-4 på måltavla etter at vi scoret 2 mål i de siste 4 minuttene av kampen. En toppers innsats av alle de 14 spillerne som var med til Drammen og ikke minst av den trofaste heiagjengen anført av Hanne A Riise.

Tirsdag kveld er vi igjen på veien for å spille bandy, Da er det Ready på NIH som er målet i årets første seriekamp, kanskje kommer årets første seier? Med samme insats som ble vist søndag kveld er mulighetene store