Trenerduoen for sesongen

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 6. Mai 2021

Planleggingen av sesongen 2021/22 er i gang og vi er glade for å kunne presentere trenerduoen for sesongen. Christer Lystad og Anton Olsson har har takket ja til å trene klubbens Eliteserielag kommende sesong. Det er veldig hyggelig for klubben å kunne benytte lokale ressurser. Christer og Anton har begge lang erfaring og god kompetanse som klubben vil nyte godt av. Barmarkstreningen er i gang og det legges foreløpig opp til to fellestreninger i uken.

Trenerne er godt i gang med å kartlegge troppen for neste sesong. Det jobbes både med spillere fra forrige sesong, egne unge talenter og eventuelt forsterkinger utenfra. De er opptatt av å ha en rutine, men samtidig også tørre å satse på egne talenter i klubben. Det blir spennende å følge utviklingen og hvordan spillerstallen tar form de neste ukene. Vi vil ha som mål å informere fortløpende når spillere blir klare.