SMÅGUTTELAGET KRIGET TIL SEG 2 POENG MOT ULLERN

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 22. Jan 2017

Håpet om seier var der, men det å møte laget som ligger som nr 2 på tabellen når man selv ligger nest sist gjør at man ikke alltid tror man har mulighet.

Guttæne ville vinne i dag det så vi med en gang, ut i bra tempo og med en krigersk innstilling ville de vise at nest sisteplassen i NM serien er de ikke stolte av. 1-0 ledelse ble det ganske raskt, kampen vippet deretter frem og tilbake og i rettferdighetens tegn så utligner Ullern etterhvert og det står 1-1 til pause.

Bildet over sier det meste om andre omgang, Ullern fikk møte et tettpakket og tøft SBK lag som ikke la noe mellom. Skal man vinne kamper må innsatsen opp på topp og det var den i andre omgang. 1-1 ble til 2-2 før SBK gikk opp i 3-2 og 4-2. På 4-2 sank pulsen litt hos publikum som hadde hat like høy puls som spillerne i denne meget underholdende og spennende kampen. Men så skjer det som ikke skal skje vi får straffe mot oss, skal det rakne for oss nå tenkte flere og fikk opp pulsen igjen, men vi hadde glemt en ting. Vi har jo straffedødaren Tobias i mål, selvfølgelig redder han straffen på et meget viktig tidspunkt i kampen og vi får muligheten til å roe ned og kontrolere seieren inn til 4-2.

En meget god kamp av alle og denne seieren er en ekte lagseier hvor alle bidrar.

vi klatrer en plass på tabellen og ser nå oppover, tabellen finner dere her: https://wp.nif.no/PageTournamentDetailWithMatches....