TAP I EN MEGET JEVNSPILT KAMP

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 1. Feb 2017

Tirsdagens bortekamp på Bærum idretspark for småguttelaget mot ØHIL skulle vise seg å bli en jevn kamp. Vi var helt på høyde spillemessig gjennom hele kampen. Ingen av lagene klarte å dominere kampen og det var to lag som spilte god bandy og var flinke til å holde sine plasser på banen og gi motstanderen lite rom å briljere på. Målene mot i denne kampen kom på corner og at vi var uheldig å glippe litt i formasjonene våre noen ganger, de gangene vi glapp var ØHIL giftige og utnyttet at vi glipper i noen få sekunder. Målene vi scorer er på corner og at vi kriger fremover og spiller oss frem gjennom de små hullene i ØHILS lag. Som dere sikkert skjønner var dette en kamp vi like gjerne kunne vunnet som tapt og uavgjort hadde vært rettferdig, men med vår flaks ble det tap 5-3 hvor vi lå under 2-1 til pause. Totalt sett meget fornøyd med alle spillerne og de viser igjen at det kun er marginer mot som gjør at vi ikke reiser hjem med 2 poeng i verdens raskeste lagidrett.