TO UNGE SBKere KJEMPER OM PLASS PÅ BUSKERUDS KRETSLAG

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 28. Des 2017

Amund Stenersen og Magnus Bratland er begge to gode bandyspillere i sin årsklasse(2002). Dessverre for de har ikke Hamar og Sarpsborg flere spillere som holder bra nivå og de har derfor ikke som årgangen under de(2003) mulighet til å spille på et kombinert kretslag sammen med Hamar. De må derfor krige seg til en plass på Buskeruds kretslag som er landets beste kretslag. De vant nemlig kretslagsturneringen for 2002 kullet sist sesong og nåløyet er trangt for å få plass på laget. SBK hadde i fjor med en spiller Iver N Dilling på Buskeruds kretslag, han spiller ikke i år for SBK etter overgang til Ready og må derfor krige om plass på Oslos kretslag. Magnus og Amund har kommet seg gjennom første runde og skal nå vise seg frem i runde to som er på Vassenga tirsdag 2. januar. Kommer de videre herfra er det kretslagsturnering lørdag 13. januar på Bærum idrettspark. Vi heier på de og krysser fingrene for at de får vist sitt beste å tar en plass på Buskeruds kretslag. SBK takker Buskerud for at gjennom flere årstrinn har gitt Østfold mulighet til å vise frem sine beste spillere, og at bandyen kan vise brorskap på tvers av fylkesgrensene.