ÅRETS VIKTIGSTE KAMP ENDTE UAVGJORT 6-6

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 9. Mar 2015

Sist torsdag var det duket for årets viktigste kamp for de minste. Knøtt og lillegutt hadde slått seg sammen og laget et kjempesterkt lag. På den andre siden av banen stod en gjeng topptrente foreldre som skulle gi jernet.

De minste hadde nok ikke regnet med at de møtte kanskje Norges beste foreldrekeeper i Ingvild (moren til Jørgen) se bildet under

Hun hadde flere feberredninger. Forsvaret til foreldrene spilte tøft og tett, og med en midtbane og angrep som var skikkelig målsugne så startet kampen som forventet og de eldste ledet komfortabelt 4-1 til pause. Etter pause så hadde tydeligvis de minste peppet hverandre og gikk ut i et forykende tempo. Plutselig stod det 5-5 og kampen stod og vippet. Så scoret de voksne og så ut til å kunne ri de seieren inn, men med en kjempeavslutning av de små ble det til slutt 6-6.

En fin avslutning på sesongen, neste år spørs det om det er mulig å kunne spille jevnt mot de små kjempene, de har litt raskere utvikling enn oss voksne :)

under ser vi alle som var med på kampen

Nå gjenstår kun Stabæk cup til helgen for de minste SBK før vi tar en velfortjent sommerferie.