MAGISK BANDY PÅ NIH TIRSDAG KVELD

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 6. Des 2016

Tirsdagens forestilling fra Småguttelaget får terningkast 6 uten tvil. Guttene gikk ut i et forykende tempo og ledet kjapt 2-0 etter et meget bra trykk i første del av første omgang. Godspillet fortsatte tross at Ready kom på et par soloangrep som de fikk scoring på og resultatet plutselig var 2-2 som ble til 3-2 ledelse til Ready til pause. Noen ganger er ikke resultatet rettferdig ut fra hva som skjer på banen og det var en slik kveld. Etter en 5 minutters pause hvor vi ble enige om å fortsette å spille og ha troen på oss selv gikk vi på isen med en innstilling som det lyste seier av. Til tider rundspilte vi Ready som igjen fikk et heldig mål og når det gjenstod i underkant av 10 minutter ledet Ready 4-3 og vi som så på kampen tenke vel at det er veldig ergelig når man spiller super bandy at man ikke kunne få en seier. Men gutten holdt roen og troen på seg selv og fortsatte med fine pasninger, vendinger og topp innsats, og vips så var det 5-4 ledelse til SBK. Ledelsen holdt helt inn og årets første topenger var i boks.

Takk for en fantastisk kamp småguttelaget og en kjempetakk til foreldrene som stiller opp og heier de frem. At det er over ti stk som setter av en tirsdagkveld i Oslo for å se på dette er supergøy for guttene. Neste tirsdag er det hjemmekamp, da er det bare å møte opp for dette er gøy, spennende og meget underholdende.