VIL DU BLI EN AV OSS?

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 13. Jan 2017

Over ser du Sarpsborg Bandyklubbs yngste lag som sist helg var på Røa cup og storspilte. Har du lyst til å bli en av denne gjengen som driver med verdens raskeste lagidrett? De trener hver mandag klokken 1800 og torsdag klokken 1700 på Sarpsborg kunstis.

Bandy er en vinteridrett som drives utendørs fra november til midten av mars på Sarpsborg kunstis. Eneste krav til utstyr er skøyter og hjelm med gitter, kølle får man lånt hvis man ikke har selv. Sarpsborg bandyklubb legger til rette slik at man ikke blir satt opp på mange dugnader og krevd for treningsavgift første året så her er det mulighet til å teste ut en idrett som er perfekt å kombinere med sommeridretter som feks fotball.

Knøttelaget vårt (bildet over) består av gutter og jenter som i hovedsak er født i 2006-2008. Så har du lyst til å prøve denne fantastiske idretten kan du kontakte treneren som er Tobias på telefon 90873496 eller på epost: netobias@hotmail.se du kan også møte opp direkte på isen på en trening (mandag eller torsdag)

Er du utenfor alderen som nevnt over så er du velkommen på vår bandyskole som er hver mandag klokken 1800 på Sarpsborg kunstis.