Robin Eliasson #67

Født: 1991

Tidligere klubber: Vargöns BK, Blåsut BK, IFK Vänersborg, SBK, Gripen/Trollhättan BK, Slussen BK

SBK styrker stallen og henter rutinert keeper fra Sverige. Klubben er nå inne i et generasjonsskifte på keepersiden. Rikard trapper litt ned mens Thomas og Tobias er under utvikling. Derfor er det viktig og riktig å hente en god keeper med solid erfaring fra svensk bandy som kan bistå med utvikling av egne keepere. Samtidig får SBK en meget god keeper som kan være med å avgjøre de jevne kampene. Dette et kjempe bra tilskudd.

Anders Johansson #77

Spilt i SBK siden: 2022

Mats Felix Walschærts #88

Anton Olsson #4

Født: 1990

Tidligere klubber: Vargöns BK, IFK Vänersborg, Blåsuts BK

Spilt i SBK siden: 2009

Begynte med bandy i 1995, pappa tok meg med på bandyskolen i Vargön. Det beste med bandy er å spille verdens kjappeste ballsport med kompiser. Høydepunktet i karrieren min er når vi slo ut Linköpings i semifinalen med P19 og gikk til DM-finalen 2008/2009 sesongen.

Samuel Baatz #7

Tidligere klubber: Vänersborg

Jesper Ariluoma #8

Posisjon: Def midt

Født: 2000

Tidligere klubber: Haparanda SKT Bandy

Spilt i SBK siden: 2010

Det er med stolthet og glede vi kan presentere Jesper som ny spiller i Sarpsborg Bandyklubb. Jesper kommer fra den svenske klubben Haparanda SKT Bandy. Han er 21 år og har spilt bandy for Haparanda alle sine år. Jesper kan spille alle defensive plasser på banen, som vil si at han er en anvendelig spiller både som back og def midtbane. Han er en solid spiller med god fysikk og spilleforståelse. Klubben ønsker Jesper velkommen og er utrolig stolt over å ha fått han med på laget.

Mathias Nilsen #10

Posisjon: Spiss

Født: 2000

Spilt i SBK siden: Siden jeg var gammel nok (knøtt)

Jeg begynte på bandy fordi pappa tok meg med på isen med en gang jeg klarte å gå. Det beste med bandy er det sosiale og vinne kamper. Høydepunktet i karrieren er VM i Russland.

Amund Stenersen #9

Posisjon: Midtbane/spiss

Spilt i SBK siden: 2008

Amund Stenersen har skrevet under sin første kontrakt med klubben. Amund fikk sin Eliteserie-debut sesongen 2019/20 og har spilt noen kamper for klubben i eliteserien de to siste sesongene. Nå har Amund endelig blitt en del av klubbens Eliteserie-stall, og etter fokusert og målbevisst trening er han nå klar for å bli en Eliteserie-spiller. Amund er en sterk spiller med gode kvaliteter i å bryte ned motstanderens angrepsspill. Amund blir en viktig brikke i vinterens forsvarsrekke. SBK er stolte av å ha utviklet et nytt talent med ekstremt gode defensive kvaliteter. I tillegg til å være god defensiv er Amund meget godt trent og vil bli en brikke også i det offensive spillet.Jeg synes bandyskolen var gøy, så jeg ville begynne å spille bandy.

Magnus Bratland #19

Spilt i SBK siden: 2009

Startet på Bandyskolen, og etter det spilte jeg med lillegutt laget. Spilt bandy i 10 år.

Ola Braathe #20

Posisjon: Midtfelt

Født: 1998

Spilt i SBK siden: 2004

Tidligere klubber: Ullevål

Så lenge jeg kan huske har jeg spilt bandy. Pappa tok meg med ned på isen så fort jeg kunne gå. Det beste med bandy er kulturen i garderoben, vinne kamper, farten i spillet og mulighetene på banen. Mitt høydepunkt i karrieren er da jeg ble norgesmester for andre gang med Ullevål.

Christer Lystad #22 (Trener)

Født: 1972

Tidligere klubber: SFK, Stabæk, IFK Motala, Västerås SK, Zorkij, Boltic/Göta

Spilt i SBK siden: 1990

Anders Olsson #23

Født: 1990

Tidligere klubber: Vargöns BK, IFK Vänersborg, Blåsuts BK

Spilt i SBK siden: 2011

Begynte på bandyskolen i 1994/95. Pappa tok med meg og brodern og ble etter det hekta. Det beste med bandy er farten og vinner kamper. Høydepunktet i karrieren min er 2 stk junior SM-sølv. Tilleggsinfo: Skal score flere mål enn Nilsen!

Ilya Ponomarev #29

Philip Jacobsen #91

Født: 2004

Spilt i SBK siden: 1999

Jeg begynte med bandy fordi pappa tok meg med og jeg likte det.

Emil Øby Olsen #99

Posisjon: Libro

Født: 1991

Spilt i SBK siden: 1999

Begynte med bandy i 1999 (8 år gammel). Hadde en kompis som spilte og da ble jeg med han for å prøve. Det beste med bandy er å konkurrere på et høyt nivå sammen med noen av mine beste venner. Høydepunktet i karrieren var å spille i VM i Khabarovsk i 2015, og vinne NM gull med junior i 2010.