Brødrene Jansson klare for SBK!

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 23. Mar 2023

Vi kan med glede presentere at brødrene Gustav og Jacob Jansson fra Karlstad i Sverige er klare for SBK 23/24.

Gustav  er 24 år gammel og har spilt 4 sesonger på a-laget til IF Boltic i allsvenskan. Før dette gikk han 3 år på bandygymnas i Vänersborg hvor han spilte i ungdomsavdelingen til eliteserieklubben IFK Vänersborg. I Gustav får vi en toveisspiller med gode skøyteferdigheter, bra skudd og en fin kølleteknikk som dessuten vet hvor målet står, og vi håper å få se mange mål fra Gustav til vinteren. Gustav vil spille i draktnummer 70.

Jacob er 21 år gammel og kommer også han ifra IF Boltic. Han har fremst de to siste sesongene spilt kamper for IF Boltics samarbeidsklubber Mosserud GF og Slottsbron IF, hvor han produsert bra med målpoeng. Før dette gikk han som sin bror 3 år på bandygymnas i Vänersborg. Jacob er en god skøyteløper med fin kølleteknikk og  stor arbeidskapasitet som vil bidra godt både i det defensive og offensive spillet. Jacob vil spille i draktnummer 45.

Hjertelig velkommen til klubben Gustav og Jacob!

Blå & stolt!💙