Første treningskampene gjennomført for A-laget!

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 20. Aug 2023

IFK Vänersborg - SBK 9-1(4-0)

Vänersborg er et godt svensk eliteserielag og fokuset i denne kampen var å trene forsvarsspill. Vi slipper 9 mål baklengs hvor 6 av målene kommer på corner. Robin står en fantastisk kamp i mål og viser igjen hvor viktig han kommer å bli for oss også denne sesongen. Jacob Jansson, Gustav Jansson og Samuel Baatz debuterte i denne kampen. De viste gode kvaliteter og vil helt klart bli gode tilganger denne sesongen!

Kampens målpoeng:

Gustav Jansson 🥅

Samuel Baatz 🏑

IFK Vänersborg P19 - SBK 1-8(0-7)

I denne kampen var fokuset det offensive spillet. I første omgang har vi mange fine kombinasjoner og går fortjent til pause med en ledelse på 7-0.  Andre omgang blir en avslagen historie med en hel del slitne bein. Kampen slutter til tross av dette med seier 8-1.

Kampens målpoeng:

Ilya Ponomarev 🥅🥅🥅🥅

Samuel Baatz 🥅🥅

Artur Sysoev 🥅🏑

Ilya Sysoev 🥅🏑

Gustav Jansson 🥅

Anton Olsson 🏑

Christer Lystad 🏑

Alt i alt en fin helg med mye bra,tross at vi fortsatt bare er i august! Nå blir det noen harde treningsuker før vi i midten av september spiller våre neste treningskamper. Mer info om dette kommer nærmere!😊

Blå & stolt!💙