Fantastisk snuoperasjon mot Mjøndalen!

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 30. Nov 2023

Mjøndalen-SBK 5-6(3-2)

Vi starter kampen best og leder også 0-2 etter 17 spilleminutter. I den 25 spilleminutt blir vi tildelt straffe. Denne blir reddet og isteden for 0-3, så scorer Mjøndalen 1-2 rett etterpå. Før pausen har de brune scoret ytterligere to ganger, og vi går til pause på stillingen 3-2. I andre omgang går vi ut i et høyt tempo og vi skaper mange sjanser, og i den 60 spilleminutt kommer endelig reduseringen.  Gleden blir dokk kortvarig, da Mjøndalen scorer to sjappe mål og stillingen er plutselig 5-3. Når kampuret runder 80 minutter, så var det nok ikke mange på Vassenga som trodde på SBK seier.

Men etter en fantastisk snuoperasjon de siste 10 minuttene , så vinner vi kampen 5-6 og tar med oss to utrolig viktig poeng med hjem til Sarpsborg!

Kampens BB evig unge Christer Lystad!🔥

Kampen målpoeng:

Samuel Baatz 🥅

Anton Olsson 🥅🏑

Artur Sysoev 🥅

Iver N Dilling 🥅

Mathias Nilsen 🥅

Selvmål 🥅

Christer Lystad 🏑🏑

Gustav Jansson 🏑

Ny kamp allerede til søndagen, da Røa kommer på besøk til Sarpsborg. Ta turen å støtt gutta’🔵⚪️

Blå & stolt!💙