0 POENG ER FASITETEN ETTER HELGENS KAMPER FOR SMÅGUTT

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 22. Jan 2018

Småguttelaget har i helgen spilt NM kamp hjemme mot Røa og seriekamp borte mot Stabæk.

Lørdagens hjemmekamp i lett snødekke ble en kamp hvor vi ikke kom opp på nivå vi kan på vårt beste som vi på forhånd viste at vi måtte for å beseire Røa som har et bra lag og til tider bra bandyspill, en start hvor vi sover litt og Røa raskt leder 2-0 gjør at vi aldri kommer inn i kampen og Røa har kontroll hele veien.

Søndagens bortekamp mot Stabæk under supre forhold ble en kamp med vesentlig høyere tempo enn lørdagens kamp, mer trykk fremover og til tider mer trøkk i det meste enn det vi presterte lørdag. Stabæk er et godt lag som også spiller bra bandy og når vi ryker på 8stk 6 minuttere på utvisningsbenken blir det ikke lett å slå et bra Stabæklag.

Resultatene fra helgen blir 5-0 tap mot Røa og 5-1 tap mot Stabæk, men det største og vondeste tapet er at super halfen Snorre er ute det meste av sesongen pga brudd i armen som han fikk under lørdagens kamp. God bedring til Snorre.

Nå står en ny uke for døren med hjemmekamp mot Ullern onsdag og Solberg søndag. Nye muligheter som vi håper vi skal gripe og vise frem god bandy og fokus på oss selv og ikke alle rundt oss, hver og en går i seg selv og fokuserer på det de er gode på så kan dette bli gøy og underholdende