TETT OG JEVN SMÅGUTTEKAMP

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 24. Jan 2018

Onsdag kveld var Ullern småguttenes motstander på hjemmebane i interkrets. Sterk vind fra sørøst satte sitt preg på rammen rundt kampen, men når vi hadde "limt" fast målene og fjernet kornerflaggene var det klart for kamp. Denne gangen var vi mer på fra start enn vi var sist helg, selv om Ullern scorer det første målet holder vi roen i laget og fokuserer på oss selv og snur kampen til 2-1 ledelse før Ullern scorer rett før pause og det står 2-2 til hvile. Etter pause bølger kampen frem og tilbake og det er små marginer som kommer til å bli avgjørende i kampen. Ullern scorer først før vi utligner og kampen ser ut til å endte 3-3. Det gjør det dessverre ikke Ullern scorer på overtid og kampen ender med tap 4-3. Nok en gang står vi igjen som taper i en kamp vi er fult på høyde med motstanderen og med litt stang inn hadde vunnet. Når skal vi ha marginene på vår side i jevne kamper? kanskje søndag når Solberg kommer på besøk i NM serien.

Nok en gang må vi ta med oss at vi spillere en bra kamp og vi er en gjeng som tar steg, stå på gutter straks løsner det og innsatsen blir kronet med seier