SMÅGUTTELAGET MED 4 STRAKE SEIERE

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 14. Feb 2018

Småguttelaget tok sin fjerde strake seier etter å ha beseiret Snarøya 9-2 hjemme i kveldens interkretskamp.

Småguttelaget er inne i god stim og gikk igjen av banen som vinner etter en god kamp fra start til slutt. Igjen gjør vi en god kamp deffensivt og slipper sjeldent til motstanderen. I kveld gjør vi også en offensiv god kamp, vi ruller opp det ene gode angrepet etter hverandre og i dag scorer vi mer enn vi pleier på sjansene våre og da blir vi vanskelige å slå. Kjempesolid kamp av alle spillere i alle ledd. En liten ekstra honnør til knøttekeeperen vår Sander som stepper inn og debuterer med stil da vår faste keeper var ute pga sykdom. Godt å se at det er nye keepertalenter på vei opp i klubben vår.