LANDSLAGSAKTUELLE SARPINGER

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 17. Sep 2019

Sarpsborg Bandyklubb er igjen stolte over å ha landslagsaktuelle spillere i sin ungdomsavdeling. I dag kom den gledelige beskjeden om at Mikkel Norvald-Hasslien er tatt ut til landslagssamling for U17. Samlingen er på Marienlyst 25. september. Første samling er i tillegg til teori testing av eksplosivitet og 3000 meter. Det er lagt opp til 7 samlinger frem mot VM som denne sesongen vil foregå i Sverige i tidsrommet 13-15 Mars 2020.

Mikkel betegnes som en hardtarbeidende spiller med stor utholdenhet og meget gode defensive kvaliteter. I tillegg til Mikkel er også Sarpingen Ole-Robin K Kjellmann som denne sesongen har startet på bandygymnas i Vänersborg men har spilt hele sin tid i SBK tatt ut til samme troppen som teller 30 spillere.

Sarpsborg Bandyklubb ønsker dere begge lykke til med sesongen og håper den blir kronet med en plass i den endelige troppen som skal spille VM i Sverige.