Ny spillersignering

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 10. Okt 2021

Nok et ungt talent har signert for klubbens Eliteserie-lag for kommende sesong. Philip Jacobsen som fikk sin Eliteserie-debut forrige sesong har nå blitt tatt opp i klubbens Eliteserie-stall. Philip har de siste årene vist at målbevisst trening gir resultater. Philip kombinerer bandy med skolegang på toppidrettslinjen på St. Olav Vgs. Philip er tenkt å være en del av den offensive delen av laget og vil være en spiller som vil bli brukt som angriper og offensiv midtbane. Han ble tatt ut som en spiller som skulle kjempe om en plass i NBF sin tropp for U17 landslaget før forrige sesong. Koronaen satte en stopper for landslagssamlinger, men nye muligheter kommer neste sesong og U19. Klubben er stolte av at nok en spiller fra egen junioravdeling er klar for Eliteserien og er i betraktning når NBF tenker ungdomslandslag.