SARPSBORG CUP 2016 ER HISTORIE

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 14. Sep 2016

Årets bandy og fotballcup er nå historie og igjen ble det en suksess. 40 lag kjempet og viste fram sine fotball og bandyferdigheter gjennom helgen. Gutteklassen ble i år litt amputert, men alikavell veldig hyggelig med Sarpsborg seier. I Smågutteklassen stilte SBK med 2 lag hvor det ene laget akkurat ikke nådde semifinale mens det andre gikk hele veien til bronsjefinale. Dessverre ble Mjøndalen for sterke i semifinalen og SBK måtte kjempe om 3. plassen mot et meget godt Røalag som det ble tap for. I smågutteklassen vant Røas andre lag mot Mjøndalen som tok sølv. I de yngste klassene fikk alle lag minimum 3 bandy og fotballkamper. 37 timer med kamper på is (sparta amfi og ungdomshallen) og ca 16 timer på fotballbanen til Sparta krever sine dugnadstimer. Hele klubben stilte og mange jobbet doble vakter for å få gjennomført cuppen, dette vitner om klubbens styrke og sammhold. Stor takk til alle frivillige.

Takker også alle lag som var med og vi håper vi ser dere igjen neste år.