SMÅGUTTELAGET HOLDT IKKE HELT INN

Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 27. Nov 2016

Alt lå til rette for en perfekt kamp på stadioen i dag. Sol, nypreppet speilblank is, bra med publikum og et tent SBK lag.

Kampen åpnet som vi hadde ønsket og blitt enige om. Laget hang bra sammen og farten fremover var der, innsatsen og viljen til å vinne ble vist i duellene. 2-0 ledet vi til nesten 1. omgang var over, Stabæk fikk straffe på slutten av første omgang og reduserte til 2-1. I andre omgang måtte vi slite med sterk motvind og et Stabæk lag som hadde fått opp farten. Viljen og tenningen hos spillerne var litt under det vi vet som bor i de og Stabæk gikk opp i ledelsen 4-2 før vi reduserte til 4-3, derfra var det Stabæk som ville mest samtidig som vi fikk et par utvisninger som gjorde det tøft i motvinden. Kampen ender med 6-3 seier til Stabæk.

Det betyr at vi står med 0 poeng etter årets første NM kamp, neste uke venter Drammen i Drammen, en god treningsuke nå så går vi for seier i Buskerud.

Tabell og resultater fra NM kan dere se her: https://wp.nif.no/PageTournamentDetailWithMatches....