ISEN STENGT TIRSDAG
Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 7. des 2015
Banemannskapet gjør en kjempejobb og isen vokser raskt. Men de trenger tirsdagen til å kjøre vann for å bygge is. Banen er mandag kveld merket ferdig men det mangler ca 60 vogner med vann som skal på før isen er klar derfor ingen treninger tirsdag.
Logg inn for å skrive en kommentar.