ISEN STENGT TIRSDAG
Postet av Sarpsborg Bandyklubb den 7. des 2015
Banemannskapet gjør en kjempejobb og isen vokser raskt. Men de trenger tirsdagen til å kjøre vann for å bygge is. Banen er mandag kveld merket ferdig men det mangler ca 60 vogner med vann som skal på før isen er klar derfor ingen treninger tirsdag.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Sarpsborg Bandyklubb
Vi har ny hjemmeside!
10.11.2024
Årets sesongkort er her!💙
13.10.2024
Det nærmer seg Sarpsborg Cup💙
26.08.2024
Ny keeper klar for A-laget!
30.03.2024
Hold av datoen💙 Sarpsborg Cup 31/8-1/9 2024.
10.03.2024
«Morroturnering» avsluttet sesongen 2023/24
07.03.2024